Stockholm i morgon!


Jahapp, jobb idag, dock med feber. Men det gick ganska bra. Blir ju lite friskare när jag får träffa lite speciella personer, haha.
Sedan blev det hem för att sova, efter det mådde jag lite bättre, inte på topp 100 ännu men så småningom så.
Nu sitter jag här och inväntar Lisa & Johanna, de ska bli kvar här över natten eftersom vi i morgon åker till Stockholm, en bra anledning för att få bränna lite pengar, haha. Utav de lilla som finns kvar vill säga.
Kommer nog bli trångt i min säng, 3st som rör sig mycket... Haha . Men tror nog att vi alla tre är ganska så vana!

Kollade igenom lite bilder, försökte hitta en på oss alla tre, och hittade bara denna, men hittade dock lite andra roliga bilder som fick mig att tänka på vad Louise och Kajsa sa till mig sist de var här, lite grejer de trottt jag och en viss person hade gjort, hahah.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahahaha jag vet nog vad du menar ;)

2009-08-07 @ 13:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0