Sorgligare än sorgligast. - Nej, enbart negativ.

Nu blir det nog att gå till sängs för min del, har en Matematik lektion 8:15-10:40 som väntar, jipppihippikajwaj.
Känns ganska surt med tanke på att efter en lektion har jag redan kört ihop, som jag känner nu vill jag t.o.m hoppa av matte C, tror jag dock kan ånga mig senare i livet. Sen måste jag skingra känslorna och tänka efter lite grann, mycket som händer just nu.
Samtidigt kan jag tänka som andra gör, "spelar roll om jag ångrar mig senare, alla begår misstag" eller "spelar roll, jag kan lika gärna dö i morgon och då blir jag ändå inte klar med kursen", fast å andra sidan kan jag lika gärna i sådant fall gå ner och köpa ett g extasy, jag kan ändå dö i morgon. Nej usch vad negativ jag verkar. Men så har nästan hela min dag sett ut.
Vet inte vilket som är värst, när du är här eller där. För bitter för att tänka klart just nu... Och skulle egentligen behöva avsluta detta inlägg och inte publicera det innan jag tar för mycket vatten över huvudet.

Hur som helst, broder och Fia var över ett tag förut och käkade, det var trevligt. Även om mitt humör har åkt bergochdalbana, tack och lov vet ni ialf varför. Återigen kommer mina "dåligt samvete" känslor upp.. suck!
Robert och Zingo kom även över ett tag, käkade och lite sådant. Sen försökte Robert sig på matten där jag fastnat, men han var på G, men kom inte hela vägen fram. Hehe.

Ser fram emot att få träffa Krause i morgon, blir att göra som vi gjort nu varje tisdag. Hihi. Då, nu och några veckor frammåt :)
Skulle bara önska att vi skulle kunna åka till något trevligt ställe för ett tag, tror jag behöver lämna Örebro och detta folk. För ett tag ialf.

Förresten har jag ett i-lands problem, ett riktigt dilemma. Jag vet inte ifall jag ska behålla mina leopardpumps, eller ifall jag ska lämna tillbax dem. Egentligen så behöver dem mig och jag behöver dem. Fast vet inte hur jag ska göra med det. Känns lite surt... Hatar när jag inte kan bestämma mig, att vilket jag än väljer känns halvdant.

Nu blir det ialf att krypa ner i sängen, för trött och som sagt nere för att kunna läsa lite. Det är ju numera min sömntablett för natten.
Läser också just nu "vägen till Jerusalem" första boken i ARN-serien. Lite seg och tråk i början, tror det börjar bli bättre nu ialf.
På tal om sömn, de 3 sista nätterna har jag sovit urkasst. Vaknat och inte kunnat somnat om. Vaknar av att det trycker över njurarna och att varje andetag som tars känner jag det som en ilning genom hela ryggen längs ryggraden. Fick något liknande i somras, vet inte vad det är men det är jobbigt och skrämmer mig lite grann. Dessutom har jag drömt en miljard med konstiga drömmar.

Natt Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0