Söndagar = ångest?

Förstår inte att jag aldrig blir pigg?
Känner mig fortfarande väldigt trött och seg, fast jag sovit i mång,många timmar...
Så vad ska man hitta på idag då? Det är söndag, vilket ofta brukar förknippas med ångest (ifall för mig) men konstigt nog känner jag mig just nu helt tom, samtidigt som jag blir små stressad för att jag inte känner som jag brukar. Blev kanske lite rörigt nu, men vad man kan va knäpp ibland.
Känns som att jag har massor att göra, men när jag tänker efter är det nog inte det. Får för mig att det finns skolgrejer jag berhöver sätta mig med, men vad för några?
Så blir väl en seg och slapp dag, skönt eller inte vet jag inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0