Sömnmedel i glass?

Från att suttit och kollat på Gossip girl, då jag även käkade lite glass till nu. Jag somnade visst, vet att jag blev sömning så ställde mobilen så att jag MAX kunde sova 30 min. I stället blev det nästan i 1,5 timma. Lyckat! Så då undrar jag ifall det kanske vad någon form av sömnmedel i min glass, behöver jag stämma Ica eller var det bara sömnbrist hos mig? Kanske behövde den sömnen, men nu har jag istället bänghuvudvärk. Känns surt.
Måste även snart hoppa in i duschen för att sedan göra mig i ordning, ska till Strömpis ikväll och kolla på Fashion Pack.

I morgon är det fredag vilket innebär helg, det ska bli skönt. Jag är redan trött på skolan... Haha. Måste försöka skärpa till mig, men hela denna dag har det varit snack om projektarbete, och jag har verkligen ingen idé. Dessutom är jag själv men vill jobba i grupp, det suger.
Var även någon hälsomässa idag i skolan, där de delade ut grejer som t.ex. tandborstar, ansiktsrengöring, tamponger, nicorette tuggummin, munsårsplåster, kondomer m.m..
I helgen blir det även fest, hoppas det blir trevligt folk osv. Dock så skulle jag vilja gå ut, och inte bara vara kvar på en fest eller liknande, men en viss person har inte fyllt 18!!! Skyller allt på henne;) haha. Fast förra lördagen var i för sig trevlig....
Men är lite sugen på utgång där det är lite mer folk än det som ryms i en 2:a, vill heller inte ha för mycket med tanke på att vem vet vad folk gör med ens grejer.. Kan gå illa där. Fast det är klart, man får då göra det bästa av allt och hitta någon fest där det får komma hur mycket folk som helst, och så går alla dit! bra va?
Det återstår och se vad som händer. Jobbigt och veta att man fr.om i morgon är ledig i 2 dagar, har fullbokat båda två och sen börjar det en vanlig, jobbig skolvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0