Ovärt


Nu blir det snart iväg till skolan. Denna dag känns ganska så ovärd, har bara klassråd och idrott. Dessutom regnar det ute så det lär inte bli så kul att ha idrott ifall vi kommer att vara ute.
Idag känner jag mig lite... Vet inte hur jag ska förklarar, men känns som att innan dagen skulle jag kunnat gjort något som jag får ångra i morgon, hehe... Typ tatuera in Fuck of i pannan, eller något snarlikt... ? :)
Skönt att det är onsdag idag, betyder bara 2 dagar kvar till helg, och denna helg ska jag tillbringa med att gå ut och träffa människor som jag tycker om <3.

Kommentarer
Postat av: Julia

Coooooling :D

2009-08-26 @ 13:22:04
URL: http://littlemissinteresting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0