Otrevlige jäkel

Hej!
Idag har jag jobbat, själva dagen gick ganska fort vilket var skönt. Jag och Eliza hade riktigt kul åt några personer, haha .
Det kom en kund som jag blev så jäkla förbannad på, han tyckte att jag var dum i huvudet för att jag inte kunde vart alla saker fanns utan att kolla upp det, han menade på att bara för att jag jobbar där så MÅSTE jag veta exakt allting. Det är ju inte 3 hyllor och 20 olika prylar att hålla koll på. Blev as arg, sedan sa han " då får du ta mefan lära dig det, du kan ju ingenting" . För det första, han svor åt mig, för det andra hann jag inte ens öppna munnen innan jag fick den kommentaren. - TACK, för inget.

Kvällen igår blev ändå till slut lyckad. Kajsa och Lollo kom hem till mig, vi satt och surrade om allt mellan himmel och jord på balkongen och drack lite grann. Lollo hade med sig ett supergott vin, undrar vad det hette, det vill jag dricka igen.
För övrigt var det första gången Kajsa var hemma hos mig (hos mamma).
Sen efter ett tag vi också lite pojkbesök, Tommy, Niklas och Jonny. Haha. Lollo sålde min öl för ett coolt pris.

Snart ska jag träffa Joakim, ska bli trevligt. Inte träffat han på as länge, han kom ju hem i natt från resan. Mamma kommer även hem ikväll.
I morgon blir det jobb, igen :).

PUSS .




Kommentarer
Postat av: kajsa

kvällen va sjukt bra :D måste göras om snart:D

<3<3

2009-08-02 @ 19:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0