Middag med syskon hos Fao & Afa.

Hej!

Denna helg har verkligen rusat förbi med stormsteg.
Dagen började med att städa igenom lägenheten, sedan kom Farfar och hämtade mig, blev att åka ut till dem för att äta middag, även resten av syskona var med.
Det var sista gången för i år som jag träffade dem, eftersom de åker till Spanien på torsdag igen.

Helgen har varit bra, fredagen blev lugn med Krause och igår blev nog allt annat från lugn. Var lite folk här och kvällen började bra, och den slutade bra men hade lite problem i mitten. Hehe.
Gårdagskvällen var absolut inte en misslyckad kväll, men inte den mest lyckade heller. Något där emellan?
Men den var ialf utrustad med trevligt folk, och sådant gillar jag.
Denna helg har gått åt mycket tankar, och jag har haft stunder då saknaden kommer tillbaka. Känns inget bra, och jag vet orsaken till dessa tankar och denna konstanta saknaden, ialf en del av orsaken.

Börjar klockan 13:00 i morgon och slutar 16:00. Känns lite ovärt, men ska sedan upp på stan och träffa Lisa, mycket trevligt. Skulle egentligen också träffa Johanna, men det blev inte riktigt så.
Känner mig dock inte ett dugg peppad för en hel skolvecka som går efter schemat, vet inte vad det är med mig. Men vill verkligen, eller har rättare sagt ingen ork, lust eller motvation för skola just nu.

Nu bjuder jag på lite fina bilder...



Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygga bilder alltså!

2009-08-24 @ 10:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0