Matematik C?

Hej!

Jag önskar att dessa dagar som vi haft än så länge i skolan fullföjer. För dem är grymt sköna, fick sluta 2 timmar tidigare idag och imorgon får vi börja 12:15 istället för 11:00.
Hade min första lektion idag med Matematik C, det kändes lite ovant att efter så pass lång tid börja jobba matte igen och just nu har jag glömt det mesta från Matematik B också, vilket inte gör det bättre. Förhoppningsvis kommer till tillbaka så fort jag kommer in i det hehe.

Har även idag gått på stan med Lisa igen, det var trevligt. Jag tyckte hon var söt så köpte godis till henne. Dessutom har hon gett mig beröm som gör mig glad och varm i hela kroppen, haha. Det är inte hennes beröm som gör mig varm, utan det är själva händelsen. Eller hur jag ska förklara?

Det känns väldigt skönt att det redan är onsdag i morgon, vilket innebär att snart är det fredag!
Nu ska jag försöka göra lite "nytta" som duscha, platta håret, måla naglarna, jobba matte (ligger redan efter, haha), diska m.m. Låter väl lockande?
Sedan kommer Joakim över, så måste skynda mig och så vill man ju också hinna titta på något avsnitt av Sex and the city, love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0