Hemma hos Krause

Hej!

Denna dag har jag varit väldigt trött, med tanke på att det inte blev så mycket sömn i natt. Mitt eget fel. Men igår var det sista Fashion Pack showen, vilket jag gärna ville se. Dessutom så var Jajja och Åsa med, m.fl.

Hade en ganska soft dag i skolan idag, kollade på film - Gökboet, och så hade vi inspark för ettorna. En av lekarna var att de skulle få ha raklödder i ansiktet så skulle en anna kasta Cheeseballs i ansiktet och den som hade fångat mest med raklöddret vann. Haha.

Innan jag åkte hem till Lisa så åkte jag förbi hos pappa, var trevligt att hälsa på där. Blev inte långvarigt, men ett litet tag ialf. Skulle egentligen vilja sova där någon natt nu i helgen eller nästa, men är ju upptagen denna helg och så nästa helg är han inte hemma eftersom han åker på resa på söndag.
Vem vet, kanske man får tid över till att åka förbi där ett tag i morgon igen.
Sedan fick jag skjuts av Joakim hem till Lisa, så här sitter jag nu.
Hon står och lagar mat, söt som hon är. Blir att vara kvar här över natten, men blir en lugn kväll. I morgon blir det däremot Party, om det blir som vi vill. Haha.
Tror att vi efter vi käkat lite ska kolla på en film, det blir mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0