Händelselös söndag

Denna dag slutade på ett mycket oväntat sätt.
Började med en lugn förmiddag, och jag hade planer över vad som skulle va gjort innan dagen var klar, ingen av dessa "mål" blev verklighet.

Efter denna händelse så blev det lite omkastat. Så istället åkte jag hem till Joakim, var bra att försöka få tankarna över annat. Han, jag och P3 åkte typ genom halva Örebro och letade efter någon ny film vi ville se, dock så hittade vi ingen som passade våra önskemål.
I stället blev det att handla lite lunch på Subway (älskar dessa mackor), sedan hem till Joakim och så kollade vi på Bank Job, sett den förut men det är en riktigt bra film.
Frammåt kvällen fixade vi käk, då även Fia och Mella kom över ett tag. Sedan blev det bara en lugn söndagskväll hemma hos honom.

Nu sitter jag här och funderar straxt på att gå och sova, börjar inte föräns klockan 13:00 i morgon, men är trött och behöver sova så slipper tankarna gå lös i huvudet, för ett tag ialf.
Så en ny skolvecka inväntar, känns som någon tryckt på en knapp, känner mig bara tom men utan motvation till något, vet inte hur jag ska göra för att få tillbax den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0