Galet

Hej!

Befinner mig just nu hemma hos pappa. Men blir hem till stan ikväll igen.
Ska äta färsk anka? Kan man säga så? Det är ialf våra egna ankor, som precis har blivit slaktade. Känns inge bra, men som tur är har jag knappt sett ankorna så det kanske går att äta endå. Men brukar vara lite kräsen, kunde inte äta hönorna som Niklas en gång i tiden slaktade. Känns bara fel.

Igår var jag först på 18års kalas, det var trevligt och efter det blev det hem, ta det lite lugnt till en början. Tanken var först att sätta sig på en uteservering, men det hällregna, så plan B blev att leta efter fest, men det blev inte riktigt som vi tänkt så istället kom Lisa, Emmelie och Linnea över till mig och så blev det en fest hos mig. Haha.
Så det kom över lite folk, och kvällen blev ganska så vild och galen.
Slutade med en helskön efterfest nästan till klockan 6 på morgonen. Men under tiden där så hade jag och Linnea en ganska så trevlig trip i en taxi och på stan med lite av folket. Haha.
Hur som  helst, kvällen igår blev lyckad och var rolig.
Skönaste kommentaren under kvällen var "Ja men det är ju en KRAUSE" .

Nu är jag helt död och blev påmind av mig själv förut att skolan börjar på tisdag och i morgon är min sista lediga dag, det känns verkligen inte okej.
Min sista lediga dag i morgon ska jag nog spendera med att sova ut, städa lite och så upp på stan ett tag, ska kolla in mina skor som jag tittat ut, bara hoppas att dem är lika fina som jag minns att dem är, och kanske vem vet kommer dem att flytta hem till mig i morgon.

PUSS


Kommentarer
Postat av: kajsa

snygga kvinna:) ska med upp på stan imorgon vi kanske ses då:D<3

2009-08-16 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0