Fredagen som inte följer mina fotspår...

Hej!

Jaha, denna fredag var ganska så planerad, allt kunde ha gått och fungerat enligt planerna, men riktigt så blev det inte tyvärr. Så nu är den helt plötsligt helt oplanerad, ska hem till pappa ikväll, känner att jag har lust att hitta på något och inte bara sitta där eller något liknande. Men alla andra verkar helt plötsligt vara upptagna.
Så vem vet kanske det blir en seg hemma fredagskväll med väldigt mycket Gossip girl tittande.

Kände mig lite nere idag på grund av en grej, som jag inte delar med mig av här, men hur som helst, som tröst köpte jag mig en väska. Hehe, inte det klokaste kanske med tanke på att jag lånade pengar för att köpa väskan. Fast konstigt nog känns det alltid bättre efter man köpt en ny väska, en tröst som aldrig sviker.
Hur som helst, väskan hade jag tidigare kollat in i Stockholm, den är i leopard tyg med svarta detaljer. Så läckert, skulle däremot önska att själva leopard mönstret var lite större, kan nästan se lite "stirrigt" ut. Dessutom var det hundra kronor i rabatt på den idag, något erbjudande.
När man känner sig lite nere så blir allting så mycket "finare" man ser på allting med andra ögon, kan dock också bero på vilken nedstämd känsla man har, ibland blir bara allting fult och andra gånger blir allting så underbart fint. Vet inte också hur många fina armband, plånböcker, ringar och liknande grejer som jag hittade. Som ja faktiskt "behöver". Några av dessa grejer kommer jag införskaffa mig när jag får lön, så blir väl luspank igen. Haha.
Dessutom hitta jag en till väska som jag skulle kunna tänka mig.
På tal om väskor eftersom det är de enda min hjärna just nu kan koncentrera sig på, så ska jag inviga min nya rosa väska idag, som jag köpte i Stockholm, den är läcker.

Nu ska jag stänga av datorn och åka hem till pappa innan jag blir helt hög om allt väsksnack. Fast kan dock inte rå för det, väskor är ett av det bästa som finns!

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0