Första dagen avklarad .

Nu är första dagen avklarad i sista året på gymnasiet. Så nu är det ca bara 177 dagar kvar... Jag skulle behöva lite lov igen känner jag. Har inget större emot att börja skolan och så vidare, men jag orkar inte att sitta hemma på eftermiddagarna och plugga. Fast det är klart, lite trevligt är det att få träffa vissa människor igen. Desto sorgligare att man inte hinner träffa andra människor som man vill hinna med och träffa. <3
Har ialf ett ganska så skönt schema som jag kan trösta mig med, hehe.

Fick förut idag brev från vårdcentralen där min diagnos stod. Och ja, jag hade konstigt nog rätt jag har bokstavskombinationen MHJ, haha, nerå men det var ett ganska så krångligt och invecklat brev. Måste ringa och ta reda på vad gubben egentligen menar för först säger han att jag har både det ena och det andra och längre ner i brevet "ångrar" han sig. Så jag blev faktiskt inte klokare av det, vet fortfarande inte vad problemet är.
 
Tummen ner för att jag har fått ännu ondare i halsen idag, känner mig konstigare i huvudet osv.. Hoppas verkligen inte att all skit ska komma tillbaka, trodde faktiskt att jag var på bättringsvägen. Men verkar tydligen ha fel... Ikväll kommer det över lite folk hit, ska käka och ha det mysigt. You know, like old times:) Men det är dock tack vare att det har varit ett födelsedagsbarn, eller ska jag säga födelsedagsvuxen? Haha. Hur som helst det ska väl firas lite med trevligt sällskap och god mat.
 Ikväll kommer även Joakim hem, har varit lite tomt utan honom.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0