Feber

Hej!

Denna dag har varit riktigt jobbig. Har legat med feber hela dagen, det värker i hela kroppen så jag har ingen ork eller kraft för att göra något.
Vaknade i natt av att jag frös, så fick klä på mig ännu mer kläder, låg till slut med mjukisbyxor, två tröjor, en tjocktröja, raggsockor och två dunntäcken. Trots det frös jag.
Kunde knappt sova och så fort jag vände på mig vaknade jag till för det värkte så mycket i kroppen. Usch!
Klockan 5 "gick jag upp" kunde inte sova mer då, blev att sätta på en film och låg och småkolla på den. Det jobbiga är att när man är sjuk så är det jobbigt att fokusera blicken på något, så kunde inte kolla på filmen hela tiden.

Nu sitter jag här, har för första gången idag orkat resa mig upp, men skulle bara kolla min mejl, men nu blir det att lägga sig på sänge igen.
Hoppas att jag piggnar till så pass att jag orkar att gå till skolan i morgon, skulle vilja vara med när det är prat om projektarbetet.

Skriver kanske senare om jag skulle få ork vill säga.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0