Djurmönster

Äntligen får jag sätta mig ner och bara sitta.
Har haft något att göra hela dagen annars.
Spenderade eftermiddagen och kvällen med att vara  med Fia, vi tog bl.a. en tur till Marieberg, det var trevligt. Köpte mig en tröja och så ett par skor. Men tvekar ifall jag vill behålla grejerna. Ni som känner vet hur jag är, haha. I affären känns det oftast rätt men när jag kommer hem så tvivlar jag.
Det är ialf en tröja med zebra mönster och ett par pumps, leopardpumps. Och ja, jag älskar dessa två mönster.
Därför jag funderar på att lämna tillbaka skorna är för att de är ganska så åtsittande över hälen, och jag har väldigt känsliga fötter så får lätt skavsår osv. Så det kan bli ett problem.
Förresten har jag berättat att hemma hos pappa har vi en zebra matta?! Det är sant, en äkta zebra som klär golvet så fint. Känns lite knepigt och jag tyckte först synd om zebran, men det är ganska så läckert. Fast vore hetare med en leopard matta, fast det är klart, lite hemskt är det - tycker ju trots allt synd om djuren.
Men försöker tänka att dem är ju trots allt redan döda, och skulle inte pappa köpt mattan hade någon annan gjort det vilket innebär att den skulle hamna i dåliga händer, nu är det ju trots allt mig den har flyttat in hos. Haha.

Började  precis kolla på ett Gossip girl avsnitt, men känner att jag börjar bli riktigt seg. Så funderar på att krypa ner under täcket och kanske läsa något kapitel, sedan sova.
I morgon blir det tidig morgon, har nästan vant mig med att börja klockan 12:00 i stället.
Dessutom är det fredag i morgon, det känns underbart skönt.
Blir att ha det riktigt trevligt med en viss person... =)

PUSS


Vilket av dessa två mönster föredrar ni ? :)
Jag tror att min favorit blir leopard, men zebra mönstret ligger hack i häl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0