Ben&Jerry's + Oth = LIVSFARLIGT

Hejhopp!

Har ännu en gång inte haft så mycket tid för att sitta här och skriva, hehe .
Jag ska snart iväg med pappa och fixa lite grejer, så tänkte att jag hinner klottra ner lite innan han kommer för att hämta upp mig.
Skolstarten närmar sig med språng steg, spanade lite på Risbergska hemsida och kollade in mitt nya schema, som verkligen känns as soft. Hoppas det inte sker några förändringar på det bara, hehe .

I går kväll blev det att sitta och titta på One tree hill (säsong 6) och äta Ben & Jerry's glass, denna kombination är livsfarlig har jag upptäckt. Hur som helst, jag fattar inte att jag aldrig kan kolla på ett helt avsnitt utan att gråta en skvätt. Och igår, var det väldigt sorgligt... Peyton berätta att hon var gravid, och Sams kärleksförklaring till Brooke. Aaah... sorligt.
Så blev kvar halva natten med mitt Oth (one tree hill) tittande, hehe.

Förresten jobbade jag igår min sista dag som är enligt mitt schema, så nu har jag inget mer inbokat. Känns lite tomt samtidigt skönt att kunna få vila upp sig lite den sista veckan innan skolan börjar, vila o vila har iof fullt upp varje dag. Men ni förstår...

Jag väntar på post, eller paket rättare sagt men de verkar aldrig vilja dyka upp, hoppas hårt på morgondagen.
Nu ska jag kila och fixa lite innan far dyker upp, som är vilken sekund som helst.
Skriver kanske senare igen!
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0