Båtåkande!

Hej! 

Igår efter jag jobbat blev det raka spåret hem, sov 2 timmar. Sedan kom p3 och hämtade mig så åkte vi hem till pappa, där vi mötte upp resten av gänget. Därifrån åkte vi gemensamt till Askersund för att lägga i båten, Joakims nya ögonsten med andra ord.
I Askersund mötte vi även upp Micke och Tobbe, så invigde vi båten med ett åk, åkte bl.a. till Harge.
Det var mycket trevligt. När det blivit mörkt blev det att åka hem till pappa, där vi samlades för att grilla lite korv. Mys.

Sen idag har jag jobbat, gick bra men blir nästan helt svimfärdig utav detta väder. Nu har jag precis kommit hem och funderar på vad jag ska göra ikväll. Har riktig lust att sätta mig på en uteservering och dricka lite öl, men vet inte med vem. Ingen är typ hemma, och de få som är de är redan upptagna.
Skulle även kunna tänka mig att åka ut och åka båt igen, men de är redan ute (eftersom de är lediga) och så vet jag inte hur jag i sådant fall ska komma till Askersund.
Hur som helst, får fundera ut något....

PUSS



Tobbe o hans båt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0