Ännu en Lördag

Kul, ännu en lördag som snart har passerat förbi.
Har jobbat, och det har varit ganska så dött med folk. Kvällen skulle bli tillbringad med en av mina käraste, men blev inte så. Vilket är trist, hade verkligen behövt dem timmarna med sällskap.
Försöka avlasta lite konstiga funderingar som snart gör mig galen, som jag vet att den personen skulle vilja att jag delade med mig av, vilja höra och vända och fundera, youu know.
Nu vet jag istället inte vad som händer, känner mig lite depp, as segt och dessutom är jag själver. Funderar på att ringa mina bröder, se vad de har för något för sig. Tror den ena kommer hem idag, hoppas det.
Annars kommer jag ruttna bort här, mina närmaste är inte hemma förutom dom. TRÅKIGT!
I morgon blir det jobb, annars vet jag vad jag hade gjort...

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0