Vårkänslor...

Nu har jag äntligen fått påsklov, och det här är första eftermiddagen på evigheter som jag inte har något att göra... Känns det som ialf!  Och vädret är utanför så jag vill inte sitta inne, men känner mig ganska trött. Men egentligen är det förbjudet att sitta inne när det är sådant härligt väder, inte sant? Men tror ändå det slutar med lite zzZZzz... Haha!
Funderar på att försöka sova lite middag och sedan ut på promenad kanske? Fast mitt rum skulle behövas städas, men har jag lust? Nejnejnej! Kanske i kväll, eller i morgon... Om jag orkar, hehe.
Skulle behöva komma till M-berg. Får se hur det blir....

Idag är det 2 April, betyder att det är 30 dagar kvar tills jag fyller och det är ca 25 dagar kvar tills jag får pengar igen och just nu har jag endast 200kr kvar. Vet inte hur det kommer gå ihop sig?!  Blir en spännande tid....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0