Väder för glass

Vilket fint väder det är idag, men blir väldigt irriterad på all pollen, ögonen bara rinner och rinner och jag blir snuvig. Usch! Annars är det ju underbart ;)
Men desto mindre kul att jag har huvdvärk, igen och att jag behöver läsa igenom lite papper inför morgondagen då vi ska ha debatt om ekonomi. Känns inge vidare, men men.

Sen sitter jag och väntar på ett telefonsamtal, tycker att hon bör ringa snart. Ska kanske träffa Sofia ett tag lite senare, kan inte bli annat än trevligt...
I morgon är det redan fredag och det denna vecka har gått sjukt fort, skönt men samtidigt stressigt för allting som kändes så långt borta närmar sig med storm steg.
Nu ska jag leta efter alvedon, om inte annat försöka komma igång med "pluggningen", är jag sugen? Ohja!

M




Kommentarer
Postat av: Lisa.K

Imorgon ska vi träffas! :D <3

2009-04-23 @ 23:08:07
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0