tackade nej

Kvällen blev lyckad och tillbringad utanför stan, blev dock ganska tidigt eftersom jag redan är hemma men det är helt ok! Även Sofie och Peter kom dit.
Fick förut ett fint erbjudande att få följa med till Stockholm nu i kväll/natt, som sällskap och komma hem i morgon vid lunch tiden, men smart som jag är så tackade jag nej. Nu när jag väl satt mig här och inte har så mycket annat för mig så ångrar jag mig. Men var tvungen att säga nej eftersom jag har lite annat att stå i imorgon. Fast det vore ju kul att följa med, men nu är det som det är!

Funderar på att bädda ner mig och kolla på Sex and the city, igen, om ingen ringer för att hitta på något vill säga, haha. Känns jobbigt att det redan i morgon är söndag, helgen har gått så himla fort - igen, och denna vecka som kommer är det ganska mycket och jag ser verkligen inte fram emot Nationella provet i Engelska B på tisdag, resultatet kommer väl inte bli speciellt förvånande, ett IG eftersom jag redan fått lite papper om vad det handlar om och jag fattar ungefär ingenting från dem. Kul....!

Hittade helt underbara videoklipp på externa hårddisken, vill så gärna lägga upp dem men det tar lite emot, kanske jag får bjuda på något av dem nu i veckan, haha!

M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0