Onödigt men ett måste, eller?

Hej!

Det har varit fint väder även idag, känns skönt! Jag och Hanna fick för oss att gå upp till lanna och tillbaka, så det gjorde vi. Hon fick även idag åka lastbil som hon tyckte var spännande, haha.
Sen har vi haft andra spännande och roliga uppdrag idag.

Förrsten så hade jag och en annan en härlig konversation häromdagen,
- "Du Malin... Jag måste berätta en sak för dig!"
- Va? Jaha... Vad är det då?
- " Jo, det är såhär... Jag har en bror, han heter Örjan."
- Ja, men det vet ju jag! Vad var det med de... ?
- "Va?? Vet du? Hur då? Vem har sagt de?"
- Men det har du ju själv sagt!
- " Men det är en sak med honom.... Han är egentligen väldigt snygg!"
- Okejj ?
- " aaah, han ser ungefär ut som kungen!"
- HAHAHAHA...

Hur som helst för er som inte vet hur hon är, som var med i konversationen förstår nog inte det roliga. Men för er andra som förstår... Haha, vet inte riktigt vad hon ville få ut med det hela, men kul var det.


Och denna tjej är helt enkelt underbar!

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0