Ungefär ingenting

Hej!

Dagarna bara rinner iväg och jag blir tokig, känns som jag har jätte mycket omkring mig just nu, 3 stor jobbiga grejer som väntar.
Kommer bli väldigt skönt i slutet av maj när man förhoppningsvis bara kommer att kunna njuta.
Idag har jag varit iväg och simmat, så skönt, träffade Sofia där, var ej planerat men det blev trevligt. Hehe. Sen förut när jag pratade med min käre bror så fick jag reda på att hans resa blev inställd, tur för mig? Nä, tur för honom som inte måste vara utan mig. Haha, nej men då kanske lite grejer blir av trots allt.
Sen är det tomt när han inte är hemma eftersom jag spenderar ganska mycket tid hos honom, denna vecka har jag redan hunnit sova där 2 nätter, i natt blir nog den tredje :)
Fast saknar lillbrorsan...
Oj , vilket snack om mina bröder. Haha.

Just nu står Robert i köket och lagar mat, tanken var att VI skulle laga den, men eftersom jag satt och försökte plugga lite så började han med den, nu ska jag straxt gå ut och kolla ifall han vill ha hjälp med något.
Och i kväll kommer jag äntligen kunna använda mig utav min egen telefon igen, och nu kommer jag åt allt jag behöver igen! Hehe.. Knepigt men sant.

Jaja... Lika bra att traska ut innan han blir helt klar med maten. Tihii...

PUSS  , M


Ganska oseriös, kul var det ialf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0