Tjejkväll!

I kväll var det tjejkväll på stan, affärer stängde senare och det var en del erbjudande. Så jag och tjejerna åkte dit ett tag, det var trevligt. Köpte en väska som jag blev kär i sist jag var i Stockholm, men nu när jag har den hemma känns den inte lika kärleksfull längre, sen fyndade jag underkläder... Dem blev jag verkligen kär i, de är så fina! Jag gillar djurmönstrade saker, mer får ni lista ut själva.

När jag kom hem efter "tjejkvällen" med tjejerna, så fick jag ett ryck och började stor städa. Känns väldigt skönt nu efteråt, att få krypa ner i rena sängkläder, mums!
I morgon är man ledig så ska sova tills jag vaknar och kolla på Sex and the city hela natten! Bättre blir det inte...

Malin


Orange kan vara snyggt... Haha, ialf med de bästa!


Kommentarer
Postat av: Elena

Gillar du att resa? =)

2009-04-03 @ 06:40:45
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0