Snart över, igen.

Hej!

Fy fasen vad fort denna helg har gått, känns väldigt tråkigt med tanke på att det är skola i morgon igen. Känns helt sjukt att det är mindre än två veckor kvar tills min 18 års dag, känns lite mindre kul att de perfekta planerna inför den dagen inte riktigt blir som planerat, att det blir framflyttat så får ändra lite på planerna.

Gårdagen blev trevlig, var trött men det gick snabbt över. Sen igår kväll när vi var på väg hem så gasa p3 på så att jag slog huvudet rejält i dörren och de slängdes runt. Det kändes kan jag säga... Men men, det roliga var idag när p3 kom och han bara, "det syndes att du slog i dig igår för det finns ett ansiktsavtryck på fönstet", då hade smink fastnat så det såg ut som ett ansikte. Haha... Lät så jäkla kul.

I kväll ska jag hem till bror och så ha lite filmmys, det blir trevligt. Hoppas denna vecka går snabbt... Orkar inte med skolan just nu, är så jäkla skoltrött. Vill bara göra de jag tycker om, haha... Det vill nog alla andra med.
Saknar Lisa, känns som det var längesen vi träffades fast det var i fredags.



Vi hade det trevligt och fick för oss att locka hår. Kan säga att det blev inte
direkt vackert på mig! Men kul var det!


Så här vackert hade hon det, som alla gamla tanter jämt förr gjorde...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0