Skärtorsdag!

Hallå!

Nu har jag precis kommit hem, är hemma hos pappa. Om en liten stund kommer Lisa hit, det ser jag fram emot eftersom jag inte träffat henne på veckor.
Senare i kväll blir det att träffa Jocke, Christian, Vickan och Fia, det blir också trevligt. Får även annat besök hit ikväll, men det är innan jag träffar de andra.

Idag har jag jobbat igen, det gick bra! Sen var jag även iväg med pappa och Ewa och handlade lite mat, inför påsk. Var inte så jätte roligt direkt men fick ju köra och det är desto roligare! 
Förut innan jag åkte iväg och handlade med pappa så fyndade jag underkläder, dom är jätte fina, det är djurmönstertyp igen, men den här gången är det leopard. Gillar det mönstret starkt och underkläderna är verkligen jätte fina!

Nu ska jag alldeles straxt äta och sedan duscha, känner mig lite små äcklig. Haha.
Skriver kanske senare... =)
Förresten för alla er som blivit bombaderade med mms, jag skickar gratis mms idag;) Haha..




/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0