Proppmätt, somnar nog snart.

Hallå!

Nu är klockan halv åtta och jag sitter framför tv:n med datorn i knät och kollar på "halv åtta hos mig", det är ganska små kul faktiskt.
Har precis ätit mat och är proppmätt, och är väldigt trött. Känner mig seg i huvudet och ögonen klarar knappt att vara öppna.
Förut så köpte vi lite glassbåtar som vi tänkte smaska på nu ikväll, men just nu  är jag så pass mätt så jag tror att jag avstår från den. Fast ska gå och lägga mig tidigt i kväll, försöka ialf, med tanke på att jag ska upp jätte tidigt i morgon.

Snackade nyss med Lisa i telefon, var nog lite osocial, men var så trött och mätt så jag vet inte vad. Haha. Får vara trevligare i morgon ;)
Ska koncentrera mig nu på tv programet, Puss så länge.

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0