Påskafton!

Glad påsk på er alla!

Har precis gjort mig i ordning och snart så kommer det lite folk hit. Men blir inte så långrandig, ska träffa Lisa lite senare och sedan så hittar vi väl på något! Har just nu lite ont i huvudet och har tagit piller men det verkar inte vilja hjälpa, fast den får inte förstöra min dag/kväll ;)
Men är ute hos pappa och har faktiskt varit de hela veckan, inträffar ytterst sällan. Fast det har varit skönt och har haft lite jobbigt att åka hit p.g.a en sak, men det har blivit bättre och börjar kunna hantera det nu.
Sen kan det också bero på att käre farmor och farfar är här, guldvärt ju! Haha.

Denna påskafton blir nog den första som jag tillbringar med farmor och farfar, känns lite konstigt men på ett bra sätt tror jag. Likaså min födelsedag som närmar sig med stormsteg blir min första födelsedag med farmor och farfar i samma land.

Gårdagskvällen blev riktig trevlig, det måste jag säga. Och det känns helt underbart med detta fina väder som vi har!
Känns lite surt att det bara är helgen kvar och att skolan börjar nästa vecka, är inte ett dugg peppad.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0