Min sista lediga dag!

Hallå!

Idag är det min sista lediga dag och i morgon blir det att komma tillbaka till skolan, har verkligen ingen lust! För detta lov har verkligen varit underbart!
Är nu helt slut i benen, trött och huvudet dunkar. Låter inge vidare va? Fast har simmat som en galning, och jag hade en hel 50m bassäng för mig själv, så skönt Haha!
Annars blev det att jobba idag, blev as stressad lyckades försova mig, men hann ändå! Så mycket mer har jag inte hunnit med, suttit här ett tag i och för sig.

Ikväll kommer Robert hit, ska bli riktigt trevligt med tanke på att han ändå är han och att vi inte har träffats på flera dagar. Annars blir det att bara ta det lugnt, mitt huvud klarar inte av så mycket mer för stunden.
Just nu längtar jag redan till nästa långhelg, men det kan ju också bero på att för då fyller en viss donna 18 år ;)


Älskar,  ett sådant leende har helgen bestått utav. Så jäkla kul! Tacktacktak
till er :) .


Du ville inte, men älskar denna bild och den får mig dessutom att le med
tanke på hur kul vi hade det, och trevligare blev det på kvällen :)

PUsss!

Kommentarer
Postat av: Lisa.K

Haha, jag ser ju ut som en idiot! ;D

2009-04-14 @ 20:45:28
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0