Måndag 27 April

Stresss!
Känns som att det är de enda mitt liv består av just nu, kanske låter negativt men just nu är det väldigt mycket runt omkring, mycket att tänka på och mycket att göra. Känns ganska jobbigt och påfrestande.
Fast man får väl hållas till kroppen säger ifrån, som den faktiskt gjorde igår och det var väl inte direkt meningen när jag var med J&S och skulle hem till V&L. 

 Idag har jag varit i skolan och efter hade jag en del att fixa med, kom hem straxt efter 20:30, blev då att äta, duscha och ringa tillbaka till de som ringt och nu, äntligen satte jag mig här. Ska snart läsa igenom lite engelska papper inför morgon dagen, Nationella prov i Engelska B - uppsats, Jippi! Eller inte.
Fast tror nog veckan kommer gå fort ändå!

Jag har bl.a. färgat håret idag, wii! Det blev bara att bleka utväxt, inge märkvärdigt direkt. Planen var att göra lite mörkare slingor, men det blev inte rekomenderat på det blonda och dessutom i detta väder så i höst får det bli av!
Så nu är redan en ganska stor del av mitt studiebidrag borta, desto mindre "wii".
Nu ska jag sluta skriva här och börja läsa igenom engelskan, men är väldigt trött så det kankse bli zzZZZzz gå en gång, det märker vi!

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0