Lördag!

Hallå!

Kom på igår kväll att det inte blev någon inlägg för gårdagen, men nu kommer det ett istället.
Säger bara, nu är äntligen den efterlängtade helgen här, hehe... I morse sov jag verkligen ut, något som inte hänt på väldigt lång tid. Skönt var det förutom att jag har drömt väldigt mycket och rört mig så hade sträckt en muskel i sömnen som gjorde väldigt ont.

Idag har jag nu på förmiddagen suttit och pluggat en del, gjort både ergonomi uppgiften och engelskan, skulle behöva kolla igenom det en gång och ändra på små saker, annars är det nog klart.
Framåt kvällen ska jag träffa Jocke ett tag, sedan blir det lite annat folk också! Det blir nog riktigt trevligt... Skulle först ha träffat Lisa m.fl. och ha lite grillmys och sådant, men det blev lite ändringar.

Nu ska jag ialf inte hålla på mer med läxor och skit och göra mig klar.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0