Långfredag

Hej!

Oj, denna dag har verkligen bara svischat förbi. Har knappt ens hunnit att tänka... Haha, då är det illa!
Började med att jag träffade världenstaggade tjej på bussen och vi åkte och simmade, men när vi väl kom ner i bassängen så försvann hennes iver. Men det blev att simma en timma endå, när vi skulle hem fick jag träffa Peter, det var lite coolt.

Efter jag packat upp och lite grejer så tänkte jag vara duktig och plugga lite, lade mig i soffan med boken och 5 minuter sov jag i boken. Råkade visst sova till 17:00.
Så nu är jag ganska nyvaken och mätt, har precis ätit lite. Sitter och väntar på Vickan och Fia. Senare ikväll vet jag ännu inte vad som händer, men blir att hitta på något roligt!

Kvällen igår var mysig, gillar sådana kvällar och nu lär de bli av lite oftare - TACK!
Ni kanske märker att jag inte hinner skriva så mycket, men har inte tid och ork... Blir kanske ett lite bättre inlägg senare ikväll någon gång om jag orkar !
Nu ska jag ner och dricka lite innan de kommer!
Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0