Kvällen

Denna kväll blev trevlig, började med att träffa Krause, senare träffade vi även Liza, Emelie, Linnea och Filip. Blev att gå till Emelies kille och sitta där och ha det trevligt, var en del sköna människor. Haha.
Efter det åkte jag iväg på streetrace med lite annat folk, det var också trevligt.

Nu sitter jag hemma, börjar bli lite seg men ska nog kolla på Sex and the city hela natten, ska försöka sova ut i morgon, skönt. Måste försöka plugga om jag inte låter det ligga till söndag. Får se.
Blir kanske kräftskiva i morgon, får se... Beror på vilka som är där.

Förresten igår så fick jag en förtidig födelsedagspresent av mamma (ganska typiskt, haha) det var ialf en bikini och så lite underkläder, fick fler i djurmönster - ååh, älskar verkligen dem! Så blev väldigt glad, och på tal om födelsedag känns det helt sjukt att den närmar sig och snart inträffar. Är väldigt taggad och kul ska det bli!
Blev även idag bestämt om Terassa. Känns underbart!

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0