Hinner inte men måste

Hej!

Oj, dessa dagar har gått väldigt snabbt och jag har verkligen haft fullt upp, så har inte hunnit att sätta mig här. Men nu, så tar jag mig lite tid.
Denna helg har varit på något sätt så väldigans underbar samtidigt som det har varit påfrestande. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva, men det har nog varit så mycket känslor och så vädret har gjort sitt.

Nu är ialf fao och afa hemma som jag tidigare har nämt och det är väldigt skönt. Lördagen blev först flopp och sedan blev den väldigt lyckad till slut.
Krya på dig hjärtat som ligger med magsjukan.
Som ni märker har jag inte riktigt tid att berätta alltihop men det kommer någon gång när jag känner mig mer uppåt och framförallt har tid för det.
Jag har massor av härliga bilder som skulle färglägga bloggen så fint, men hinner inte lägga upp dom nu.

Denna kväll är tillbringad med Hanna, det blir att ta det lugnt och mysa framför tv:n med pip.
Förhoppningsvis har min ork kommit tillbaka till morgon dagen... Vi får se, kan bli svårt att hinna har fullspäckat schema.
Det vanliga börjar snart komma tillbaka... Hoppas det ialf, känns någorlunda bra.

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0