Första dagen efter lovet

Jahapp, det är redan torsdag i morgon och det känns väldigt skönt. Denna helg som kommer blir till för att sova ut, är fasen helt slut nu för tiden om dagarna, min skolvana är som bortblåst.
Känner mig helt vilsen på dagar. Men hur som helst var det skola idag, efter blev det hem, råkade visst somna mitt i alltihop, inge bra eftersom jag har en Ergonomi uppgift som ligger och väntar på mig.
Lisa ringde självklart och väckte mig, var nog inte så go och glad, men sådant får man räkna med när man ringer och väcker mig. Haha!

Det blev ett besök till Glanshammar idag, med Mor och Thompa!
Nu har jag precis satt mig här, är proppmätt och jätte trött, har nyss kollat på Fråga olle, det är allt lite små roligt. Så jag ska väl krypa ner under mitt täcke och sova lite! 



Förresten, jag har kommit på en grej! Jag ska verkligen inte stå i köket och greja, skulle förut värma på lite kyckling i mikron, låg så fint i en påse och inget konstigt med det. Hinner bara starta mikron så börjar det blixtra och tjuta från mikron, hinner kanske gå 5 sekunder så har jag hunnit trycka på "stopp" knappen, och då tar jag ut påsen som ryker... Dessutom är påsen svart på vissa ställen och det luktar bränt, det höll alltså med andra ord på att börja brinna. Tänk om jag inte hunnit fram och det gått några sekunder till, då hade det varit kört.
När jag tog ut påsen såg jag att innuti var det alminium, inget bra! Men ändå, inte det första jag tänker på för utåt ser det ut som vilken papperspåse som helst.
Nu ska jag ialla fall sova, det kan jag ;)

Malin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0