Farsil

Hej!

Nu har jag ganska nyligen kommit hem till farsgubben, och eftersom datorn fick bli kvar i stan kan jag varken logga in på msn eller t.ex. gå in på bdb. Fast tror nog att jag överlever, haha.
Blir kvar här över natten, så lite senare ska jag väl bara ta det lugnt och kanske sova? Är väldigt trött, har nu blivit väldigt sent 2 dagar i rad och det orkar inte mitt huvud med på dagarna, bättre att komma i säng tidigare än att få sprängande huvudvärk som jag haft ett tag.

I kväll blir det att fortsätta med pip, ialf... Det är bara ett måste nu när jag väl är här, synd bara att Björk eller Krau är med, eftersom dem brukar vara med, haha.
Hann inte att skriva ett inlägg igår, men det kan ha berott på att dagen bara försvann, så fort. Hade fullt upp kan man säga och på kvällen åkte jag hem till Storebror och då satt jag och fia och kollade på filmen Bilar, älskar bärgarn, han är så söt.

Dessutom igår så lyckades jag på något vis att tappa batteriet från mobilen, så var utan mobil ett tag, men hittade till slut en gammal som bara låg, men har bara ett antal få nummer kvar, för resten är sparade på mobilen som ligger hemma utan batteri, haha. Så om ni hör av er och jag verkar frågande så vet ni nu varför!

Nu ska jag ut och hälsa på min käre farmor, och även hur det har gått för farfar idag. Bara hoppats att allt gick som det skulle, skriver kanske senare om jag inte hinner däcka. zzZZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0