Blir arg!

Nu börjar jag bli arg, det här var tredje gången på 2 veckors tid, vem säger att man bara kan göra så? Bestämmer man något så är det ingen man bara kan köra över hur som helst.

Aja, möte idag om Spaninen, känns bra, lite dåligt bara med en grej fast det är ändå ingen som kommer ta hänsyn till de! Haha.

Börjar få lite huvudvärk, blä på det. Idag måste jag komma ihåg att fiiixa tusen grejer, typ. Annars blir det sura miner på valborg, haha! Måste även komma ihåg ringa ungefär tusen olika samtal...

Idag var det Nationella i Engelska, uppsatsdelen. Det gick som det gick, blev väldigt löddigt av alltihop, skönt att ett av alla proven är borta, även om jag har de värsta delarna kvar, (läs & hör, + muntligt) inge kul.



Kommentarer
Postat av: johanna

jag hade muntilg nationella i engelska i måndags, jag fick vg :D

2009-04-29 @ 10:30:14
URL: http://johannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0