Älskade väder

Hallå!

Påskaftonen blev riktig trevlig tycker jag, den började hemma hos mig, åt lite påskmat sedan blev det hem till Ville och Linda med lite annat folk. Det var trevligt!
Ville och jag hade hade en liten smårolig vadslagning. Frammåt småtimmarna så blev det att dra sig hemmåt, även att vi allihopa fick ett väldigt fint erbjudande att sova kvar. Lisa följde med mig hem och sov, vi åkte ut till landet eftersom jag hade mina grejer där.

Idag vaknade jag av att någon ringe och väckte mig, men var trots allt utvilad tack och lov! Hade faktiskt väldigt mycket energi, blev att gå ut i solen och där så var även pojkarna, Joakim och Christian med andra ord. Där stod de och mekade med toyotan. Hittade även Fia där ute.
Efter Lisa åkt hem så lade jag och Fia oss på studsmattan, sedan har jag suttit och försökt pluggat lite men har inte haft ro eller ork.
Blev också att följa med in till stan och handla lite till bilen.

Har precis varit ute och övningskört lite med papsen, nu ikväll blir det hem till Jocke och ha lite filmmys.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0