8 April punkt slut.

Hellu!

Denna dag har varit skön men tyvärr gått så fruktansvärt fort! Har tagit mig tid och simmat, det var skönt, mycket folk men det är ju trots allt påsklov.
Träffade även Johanna och Kenneth en liten stund, det blev hastigt men trevligt.
Har tagit det ganska lugnt annars och det är väl tur det för jag är helt slut.. Har haft lov snart i 1 vecka men det har lyckats bli sena kvällar och tidiga mornar nästan varje dag. Hehe.

Fick ett roligt mms av storebror i dag, och då kände jag att ja faktiskt saknar mina syskon ganska mycket just nu. Har inte träffat de så mycket, inte så mycket som jag bör ha gjort. Måste ta tid för att träffa dom.

Blev besviken idag på vädret, nu har jag vant mig med det fina vår vädret och så är det bara regn idag, inte kul. Fast då får man en anledning till att vara inne, om man ändå varit hemma... Haha.
Ser fram emot helgen, vill träffa Kraus, har inte gjort det på väldigt länge. Fast nackdelen är att om helgen kommer börjar skolan snart, suck!

Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0