1 April

Oj vilken seg dag i skolan, teckenspråk tidigt på morgonen (inte världens roligaste direkt) sedan hade jag hål från 9:30 - 12:30, jippi! Eller inte...
Konstigt nog stannade jag kvar och väntade på de ynka 50 minuterna matematik. Fast kan ju å andra sidan bero på att jag skulle iväg vid 14:30 och sedan iväg och simma och träffa Johanna.
Hon och jag har haft en mycket trevlig dag!
Förstår inte vart mina kvällar tar vägen... Det är fjärde kvällen i rad jag är hemma runt 22:00 och sätter mig här vid 23:00... Vet inte riktigt vad jag gör?
I morgon vid efter klockan 15:00 kommer jag känna mig fri... Som en fågel?

1 April har varit en underbar vår dag och det känns bara underbart att våren snart är här, förhoppningsvis! Och om prick en månad idag fyller jag 18! Känns "overkligt" men så jäkla taggat..
Idag kom Jocke hem, det var efterlängtat..

Nu är klockan 23:10 och ikväll ska jag ha lagt mig innan midnatt det är mitt mål, med tanke på att jag lyckades försova mig idag. Hade prick 17 minuter på mig innan bussen kom. Det gick fort och allt blev slarvigt, kan ju säga att håret stod på enda, ruffs!



Varför vill alla ha den förbjudna frukten och när de väl fått frukten
 i handen kastar de iväg den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0